Podpis Elektroniczny
Zajmujemy się wdrażaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego CERTUM – Powszechnego Centrum Certyfikacji – Asseco Data Systems S.A. niezbędnego do obsługi programu Płatnik w komunikacji z ZUS, z możliwością wykorzystania w kontaktach z Urzędem Skarbowym,KRS, instytucjami samorządowymi.
Świadczymy usługi w zakresie wypełnienia dokumentów, poświadczenia podpisu, wdrożenia , instalacji na komputerze klienta.
Cennik Produktów
Podpis elektroniczny w aplikacji mobilnej SimplySign 1rok 299,00 zł netto ( 367,77 zł brutto)
Podpis elektroniczny w aplikacji mobilnej SimplySign 2 lata 389,00 zł netto ( 478,77 zł brutto)
Podpis elektroniczny w aplikacji mobilnej SimplySign 3 lata 479,00 zł netto ( 589,17 zł brutto)
Podpis elektroniczny zestaw Certum Mini z czytnikiem 1 rok 282,00 zł netto ( 346,86 zł brutto)
Podpis elektroniczny zestaw Certum Mini z czytnikiem 2 lata 356,00 zł netto ( 437,88 zł brutto)
Podpis elektroniczny zestaw Certum Mini z czytnikiem 3 lata 456,00 zł netto ( 560,88 zł brutto)
Odnowienie Podpisu elektronicznego 1 rok 149,99 zł netto ( 183,27 zł brutto)
Odnowienie Podpisu elektronicznego 2 lata 219,00 zł netto ( 269,37 zł brutto)
Odnowienie Podpisu elektronicznego 3 lata 299,00 zł netto ( 367,77 zł brutto)
Cennik usług dotyczących Podpisu Elektronicznego
Nazwa usługi | Cena netto |
Konsultacje | bezpłatne -przed zakupem |
Przygotowanie wniosku do uzyskania certyfikatu | 50,00 zł |
Potwierdzenie tożsamości | 50,00 zł |
Instalacja Certyfikatu na karcie | 80,00 zł |
Przygotowanie wniosku do uzyskania certyfikatu, potwierdzenie tożsamości, instalacja certyfikatu na karcie | 150,00 zł |
Przeprowadzenie procedury odnowienia certyfikatu | 100,00 zł |
Instalacja programu ProCertum SmartSign oraz ProCertum CardManager | 60,00 zł |
Wykonanie usługi w siedzibie klienta | 50,00 zł |
Dojazd do klienta na terenie Olsztyna | 50,00 zł |
Dojazd do klienta poza Olsztynem | ustalany indywidualnie |
Prace dodatkowe | 95zł/h |