Podpis Elektroniczny

Zajmujemy się wdrażaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego CERTUM – Powszechnego Centrum Certyfikacji – Asseco Data Systems S.A.  niezbędnego do obsługi programu Płatnik w komunikacji z ZUS, z możliwością wykorzystania w  kontaktach z Urzędem Skarbowym,KRS, instytucjami samorządowymi.

Świadczymy usługi w zakresie wypełnienia dokumentów, poświadczenia podpisu, wdrożenia , instalacji na komputerze klienta.

Cennik Produktów

Podpis elektroniczny w aplikacji mobilnej SimplySign 1rok 299,00 zł netto ( 367,77 zł brutto)
Podpis elektroniczny w aplikacji mobilnej SimplySign 2 lata 389,00 zł netto ( 478,77 zł brutto)
Podpis elektroniczny w aplikacji mobilnej SimplySign 3 lata 479,00 zł netto ( 589,17 zł brutto)

Podpis elektroniczny zestaw Certum Mini z czytnikiem 1 rok 282,00 zł netto ( 346,86 zł brutto)
Podpis elektroniczny zestaw Certum Mini z czytnikiem 2 lata 356,00 zł netto ( 437,88 zł brutto)
Podpis elektroniczny zestaw Certum Mini z czytnikiem 3 lata 456,00 zł netto ( 560,88 zł brutto)

Odnowienie Podpisu elektronicznego 1 rok 149,99 zł netto ( 183,27 zł brutto)
Odnowienie Podpisu elektronicznego 2 lata 219,00 zł netto ( 269,37 zł brutto)
Odnowienie Podpisu elektronicznego 3 lata 299,00 zł netto ( 367,77 zł brutto)

Cennik usług dotyczących Podpisu Elektronicznego

Nazwa usługiCena netto
Konsultacjebezpłatne -przed zakupem
Przygotowanie wniosku do uzyskania certyfikatu 50,00 zł
Potwierdzenie tożsamości50,00 zł
Instalacja Certyfikatu na karcie80,00 zł
Przygotowanie wniosku do uzyskania certyfikatu, potwierdzenie tożsamości, instalacja certyfikatu na karcie150,00 zł
Przeprowadzenie procedury odnowienia certyfikatu100,00 zł
Instalacja programu ProCertum SmartSign oraz ProCertum CardManager60,00 zł
Wykonanie usługi w siedzibie klienta50,00 zł
Dojazd do klienta na terenie Olsztyna 50,00 zł
Dojazd do klienta poza Olsztynemustalany indywidualnie
Prace dodatkowe95zł/h

Ceny netto